Van rappen in mijn slaapkamer naar het opzetten van succesvolle marketingcampagnes voor artiesten als Avril Lavigne, Hardwell en KUNGS. Als online (muziek)marketeer help ik, Quincy Troeno, artiesten om hun muziek te promoten en de band met de fans te vergroten.

Na jarenlang intens genoten te hebben van muziek, besloot ik in 2008 zelf in de pen te kruipen en mijn eigen songteksten te schrijven.

Onder de naam Quintar slingerde ik deze nederhop-tracks op het web, waarvan sommige nummers zelfs onder de aandacht kwamen van mediaplatformen als Juize.fm en FunX.

Ondanks deze positieve ontwikkelingen merkte ik dat ik ook in staat was om melodieuze refreintjes te schrijven en hier stiekem liever mee bezig was.

En dat ik als topliner prima uit de voeten kan, blijkt wel uit het feit dat diverse nummers waar ik aan meeschreef door de auditie van het Junior Songfestival kwamen.

Nadat ik deze muzikanten had geholpen, was ik vastberaden om van muziek mijn leven te maken. Stiekem liever door achter de schermen werkzaam te zijn en muzikaal talent te promoten dan zelf door te breken als artiest.

Met die insteek ben ik in 2010 begonnen aan de opleiding Music Management aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht. Na vier leerzame jaren heb ik deze opleiding succesvol afgerond.

Mede door mijn periode op de HKU en interessante werkervaringen in de entertainmentindustrie voor o.a. Sony Music (Avril Lavigne/Il Divo) en Sorted Management (Hardwell/KUNGS) heb ik me inmiddels flink weten te specialiseren op het gebied van online (muziek)marketing in de popsector.